søndag 7. mai 2017

Ally kano

Yes!

Har kjøpt meg en Ally DR 16.5 kano. Samme type som Lars Monsen bruker :) Endelig! Har hatt lyst på en slik lenge! Gleder meg veldig til første sjøsetting .. ehh vannsetting. Planen er Tverrsjøen og ned til Katnosa i slutten av mai mnd. Blir artig å se Nordmarka fra en uvant vinkel, og oppsøke nye teltplasser som tidligere (for meg) har vært utilgjengelige.

Her er noen bilder av kanoen. Jeg monterte den opp innendørs i mitt musikkstudio for noen uker siden. Mellom trommesett, gitarer, mikrofoner, elpiano og annet studioutstyr. Det gikk bra, selvom det var et slit. Brukte mellom 3 og 4 timer første gang. Andre gang gikk kjappere, litt i overkant av 1 time.

Min egen Ally kano malplassert i et musikkstudio :)

Dæven som jeg gleder meg til å sette denne på vannet

Skulle gjerne testet den nå idag, eller før den planlagte helga. Diverse forpliktelser i hverdagen gjør at jeg ikke rekker det dessverre. Men jeg holder ut til helga i mai mnd. Bare et par uker til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kanotur Tverrsjøstallen - Katnosa - Tverrsjøstallen

Da har jeg vært på min første tur med Ally kanoen. Var jaggu meg gøy gitt. Artig å oppleve Nordmarka fra vannsiden. For første gang! Onsda...